Ultimativni Kontrolni Seznam za Merjenje Uspeha Vaše Naslednje Mobilne Kampanje

Samo dejstvo, da ste določili del proračuna za mobilno oglaševanje ne zagotavlja, da boste dobili kampanjo z visokim izkoristkom. Popoln uspeh mobilnih oglaševanj zahteva skrbno organizirano kampanjo, ki se začne z dobrim medijskim načrtom, premišljeno kreativo, preizkušenimi in preverjenimi oglaševalskimi tehnologijami in seveda s pravilnim pristopom k merjenju učinkovitosti.

Zaradi tega vam predstavljamo ultimativen kontrolni seznam za merjenje uspeha mobilnih oglaševalskih kampanj.

1. Ali ste dosegli cilj mobilne kampanje?

Mobilno oglaševanje lahko poveča vaše poslovanje, če pa niste ugotovili tistega, kar želite doseči, ne morete meriti uspeha. Da bi to  čim lažje izvedli, razdeliti svoje cilje v dve glavni kategoriji, kvantitativne in kvalitativne.

2. Merite angažiranost na podlagi kreativnosti mobilnega oglasa

Da bi izvedeli ali se splača kreativnost v mobilnem oglaševanju in da bi pridobili uporabnikovo pozornost, morate vložiti del svojega proračuna v kreativo in razvoj mobilnih oglaševalskih kampanj. Zato opredelite cilje angažiranosti, da bi objektivno spremljali  vpliv, ki ga ima kreativa na kampanjo in v kolikšni meri imajo uporabniki interakcijo z mobilnim oglasom.

Po ClickAttackovom letnem poročilu za leto 2015 je najvišja Stopnja interakcije z oglasom  60,95%. Poglejte katera kampanja je dosegla rekordno stopnjo konverzije!

3. Poznavanje post-klik konverzije pomaga pri izračunu profitabilnosti mobilnega oglasa

Da bi razumeli vrednost, ki jo vaša mobilna kampanja prinaša vašemu poslovanju, je potrebno  izmeriti konverzijo, ki se pojavi potem, ko je uporabnik izvedel interakcijo z oglasom. Stopnja konverzije oglasov (Ad Stopnja konverzije), se izračuna tako, da se število konverzij deli s skupnim številom klikov na oglas. Nekateri od najpogostejših primerov post- klik konverzij so:

Konkretna metrika za merjenje post-klik konverzije je Cost-Per-Conversion in to vam bo pomagala določiti stroškovno učinkovitost mobilnega oglasa. Cena konverzij bi morala biti nižja od zneska, ki ste ga prejeli od vsakega konvertiranega obiskovalca.

4. Spremljajte segmente z najboljšimi predstavitvami vaše blagovne znamke, da bi izboljšali ciljanje

Prav tako je pomembno vedeti ali vaše sporočilo prispe do pravega občinstva. Če se vaša mobilna kampanja prikazuje preko premium oglaševalskega omrežja, ki omogoča celotno upravljanje s kampanjo, boste imeli vpogled tudi v segmente z najboljšimi predstavitvami. V poročilu o kampanji boste našli pomembne informacije, ki jih lahko spremljate kot na primer:

5. Na koncu izračunajte ROI vaše mobilne kampanje

Čeprav  je koristno vedeti število prikazov in klikov, ki jih je kampanja ustvarila, je  še bolje  vedeti, koliko vaši oglasi prispevajo k uspešnemu poslovanju. ROI (Return on Investment) je ena izmed najpomembnejših metrik za mobilne oglaševalce, glede na to, da prikazuje resnični učinek, ki ga ima mobilno oglaševanje na vaše poslovanje, in pomaga oceniti ali denar, ki ste ga vložili daje zdrav dobiček. Računanje mobilnega ROI je odvisno od ciljev kampanje. Za mobilne kampanje, ki imajo merljiv KPI je enostavno izračunati ROI. Samo odštejte vložene stroške od ustvarjenih  prihodkov in to kar dobite delite z vloženimi stroški. Po drugi strani je merjenje ROI za brand awareness in podobne kampanje  prav tako koristno , vendar je  doseganje končnega rezultata bolj zahtevno.

Če uporabljate mobilno oglaševanje za povečanje prodaje, ustvarjanje baze podatkov ali spodbujanje drugih pomembnih aktivnosti kupcev, je pametno  meriti predstavitve, ker je njihova končna naloga spodbujanje napredka v bodočih marketinških kampanjah.

Želite tudi sami začeti z mobilno kampanjo? Pomagali vam bomo  izmeriti njeno uspešnost!

Prijavite se na Newsletter

Bodite na tekočem z najnovejšimi trendi v svetu oglaševanja

Mogoče vas zanimajo tudi naslednji članki?

200+ Medijskih Partnerjev

Kontakt

ClickAttack
Trg republike 3
1000 Ljubljana, Slovenia
Telefon:+386 1 3206 282
Email: info.si@clickattack.com

Izvejte več