Ne postavljajte poslovnih potreb pred potrebe svojega občinstva« – Robert Agosti, govorec DAMconf

Imate že vstopnico za letošnjo DAM konferenco? V kolikor ste ljubitelj digitalnega marketinga ne smete zamuditi fantastičnega programa, ki smo ga organizirali za vas že tretje leto zapored.

Med eminentnimi govorci letošnje konference je tudi Roberto Agosti, Mobile Director družbe Manning Gottlieb OMD. Roberto ima za seboj več kot pet let uspešnega dela v mobilni industriji, mi smo pa rade volje izkoristili to priložnost za kratek intervju.

Preberite si Robertovo mnenje o pomembnosti mobilnih aplikacij in pripravite svoja vprašanja, saj se DAMconf prične kmalu!

  1. Kaj te je pritegnilo k mobilnim aplikacijam in igram?

V aplikacije so me pritegnili drastični učinki, ki jih lahko imajo na življenje ljudi ter načini na katere so katalizirale toliko novih sprememb v obnašanju. Te spremembe preoblikujejo naš svet in spreminjajo same temelje že uveljavljenih industrij. Kako ne bi bili zainteresirani, ko pomislite na Facebook, Airbnb, Uber, Classpass, Snapchat, WeChat in njihov globalni učinek?

Kar se tiče iger, bile so pionirji mobilnih aplikacij, pri čemer je igra Angry Birds popolnoma spremenila našo definicijo gaminga in gamerjev.

Včasih se je gamerje dokaj ozko definiralo kot najstnike, ki igrajo PlayStation v svojih kleteh, medtem ko danes igre privabljajo oba spola in vse generacije. Dokaz te spremembe je dejstvo, da mobilne igre najpogosteje igrajo ženske starejše od 35 let.

Skozi boljše poznavanje iger je populizirana tudi gamifikacija, ki vključuje razne sprožilce (kot so nagrade) v aspekte naših življenj, ki v teoriji nimajo dosti povezave z igrami.

Določen primer je Starbucks aplikacija lojalnosti. Aplikacija vzpodbuja uporabnike, da obiščejo Starbucks v določenem številu obiskov v enem tednu, da bi pridobili dodatne točke v okviru programa lojalnosti. To je enostaven izziv, ki nagrajuje uporabnike in hkrati istočasno gradi vzorec obnašanja, ki je profitabilen za blagovno znamko.

Menim, da je prav takšen širši pogled na igre neverjetno razburljiv, s pojavom VR/AR in vlogo, ki jo bo mobile imel pri tem, pa se možnosti zdijo neomejene.

  1. Kaj točno so zombie aplikacije?

Zombie aplikacije so tiste aplikacije katere je nemogoče najti samo z iskanjem določenega tipa aplikacije ali direktno, z iskanjem njenega imena. To pomeni, da se takšna aplikacija ne bo pojavila v app store-u medtem, ko uporabniki pregledujejo ostale kategorije.

Težava izhaja iz dejstva, da v app store-u obstaja ogromno število aplikacij, medtem ko je število pozicij na seznamu kategorij omejeno. Med milijon aplikacijami namenjenimi iOS in Android napravam, jih ima več kot 80% status zombie aplikacije. Kar pomeni, da se mora vsaka nova aplikacija izredno potruditi, da jo uporabniki najdejo in uporabljajo.

  1. Če bi moral dati en nasvet blagovnim znamkam, ki želijo ustvariti aplikacijo, kakšen bi bil ta nasvet?

Zakaj bi želeli ljudje imeti vašo ikono na prikazovalnikih svojih naprav? Poleg ogromne konkurence in dejstva, da v povprečju ljudje redno uporabljajo le 5 do 6 aplikacij, zakaj bi si nekdo naložil, uporabljal in zadržal ravno vašo? Ne glede na to ali je vaša aplikacija zasnovana za bolj preverjene uporabniške izkušnje ali pa poizkuša sprožiti nove, zapomnite si, da ne smete postavljati lastnih poslovnih potreb pred potrebe vašega občinstva.

  1. Po tvojem mnenju, katere koristi in katere nevarnosti ima mobile za našo družbo?

Glavna korist se nahaja v povezovanju in prednostih, ki jih omogoča. V času, ko se še veliko delov sveta bori z zagotavljanjem dostopa do interneta,  pa dejstvo, da bi veliko revnih področij lahko preskočilo drago infrastrukturo, ki jo zahteva fiksni internet in prešlo direktno na mobilne povezave, odpira vrata številnim novim možnostim.

To se kaže v pogosto uporabljenem, vendar še vedno relevantnem m-plačevanju in mobilnem bančništvu v podsaharski Afriki, kjer le redko obstaja dostop do bančnih objektov.

Nevarnost se nahaja v pretiranem zanašanju na mobilne naprave zaradi tveganj povezanih s cyber varnostjo. Glede na to, da se v vse več aspektih naših življenj zanašamo na mobilne naprave, rastejo tudi želje in možnosti, da se do teh naprav dostopa na zlonameren način.

V kolikor upoštevamo dejstvo, da postaja naš svet čedalje bolj povezan, me zaradi škode, ki bi lahko zaradi tega nastala, precej skrbi.

V kolikor želite izvedeti več o zombie aplikacijah, ne zamudite Robertovo predavanje v četrtek ob 11.10. Več informacij najdete na damconf.com. Vidimo se v četrtek na DAMconf!

Prijavite se na Newsletter

Bodite na tekočem z najnovejšimi trendi v svetu oglaševanja

Mogoče vas zanimajo tudi naslednji članki?

200+ Medijskih Partnerjev

Kontakt

ClickAttack
Trg republike 3
1000 Ljubljana, Slovenia
Telefon:+386 1 3206 282
Email: info.si@clickattack.com

Izvejte več