Ali je leto 2016. leto mobilnih blagovnih znamk?

V zadnjih letih blagovne znamke posodobljajo svoje poslovanje s pomočjo spletnega oglaševanja in drugih tradicionalnih platform. Poleg tega mobilno osveščene blagovne znamke spoznavajo potencijal načela mobile only in svoje poslovanje bazirajo na le tem že od samega začetka. Če upoštevamo, da je število iskanj z mobilnega interneta preraslo število iskanj s stacionarnih naprav  že v prvi polovici leta 2015, lahko rečemo, da je to precej logično zaporedje dogodkov.

Poleg tega je vse več mobile only uporabnikov in blagovnih znamk, ki sledijo trendom, prisluhnejo potrebam svojih strank in se prilagajajo njihovemu načinu življenja. Po raziskavah comScore, 54% uporabnikov BuzzFeed-a in 49% uporabnikov Apple na mesec uporablja mobilne naprave. Presenetljivo, da ti anketiranci ne spadajo v mlajšo starostno skupino; namreč več kot 25% anketirancev je starih od 35 do 60 let.

Ti trendi ne kažejo nobenih znakov nenadnih preobratov, tako da je v prihodnjem novem letu mobile first in mobile only poslovanje samo še vprašanje časa. Blagovne znamke se morajo zavedati, da je vsak dan brez mobilnega poslovanja izgubljena možnost doseganja novih strank..

Wordpress_11

Seveda, mobile only način poslovanja ne pomeni nujno popolne ugasnitve desktop spletne strani. To je nov način razmišljanja: kako na inovativen način postati del življenja uporabnikov in močno ga izboljšati. In ne samo to, vse mobile only blagovne znamke imajo še eno skupno stvar; nameravajo pretrestii, razbiti tradicionalne načine poslovanja. Kot lahko vidimo iz primerov po vsem svetu, nekaterima gre od rok. Eden od primerov uspešnega mobile only poslovanja je Uber, katerega poslovni model se že kopira.

Skrivnost uspeha teh blagovnih znamk je neodvisnost in samostojnost, ki jim omogočata boljšo povezavo s svojimi uporabniki. Ampak tak način poslovanja je vzrok številnih polemik, saj predstavljajo močno konkurenco na trgu; Poleg tega, oblikujejo trg po svojih potrebah, medtem ko je drugim težko slediti trendu teh sprememb. Te spremembe se skušajo včasih preprečiti na nivoju zakonodaje in poslovanja.

Atom - mobile only banci

Atom je nova britanska banka, ki ne bo imela podružnice temveč samo aplikacije

V svetu bančništva se že nekaj časa govori o novem in inovativnem konceptu poslovanja – mobile only banki. Kmalu bodo te zgodbe postale resničnost. Atom – Banka iz Velike Britanije, prva mobile only banka na njihovem trgu trdi, da bo pretresla bančno industrijo, kot je to storil Uber na področju taksi storitev. S pomočjo aplikacije, ki jo bodo lansirali v začetku leta 2016, naj bi postali biometrična banka, kjer bodo uporabniki dostopali prek svojih pametnih telefonov, ne da bi vnesli uporabniško ime in geslo; skeniranje prstnih odtisov ali očesa bo dovolj. Ta način delovanja bo zmanjšal stroške in povečal naložbe v digitalizacijo in postavil bo interese svojih uporabnikov v center poslovanja. Napovedujejo, da bodo s pomočjo napredne tehnologije,spremenili način življenja njihovih strank. In kot taki predstavljajo popoln preobrat v bančni industriji.

Leto 2016 bo leto mobile only blagovnih znamk. Postanite pravočasno ena od teh blagovnih znamk in bodite del prihodnosti in sedanjosti, saj je mejo med obema čedalje težje določiti.

Prijavite se na Newsletter

Bodite na tekočem z najnovejšimi trendi v svetu oglaševanja

Mogoče vas zanimajo tudi naslednji članki?

200+ Medijskih Partnerjev

Kontakt

ClickAttack
Trg republike 3
1000 Ljubljana, Slovenia
Telefon:+386 1 3206 282
Email: info.si@clickattack.com

Izvejte več