Podrobnosti kampanje

OŽUJSKO THERMO

CTR 0.17%

Agencija:
Omnia Media Group

Trajanje kampanje:
30. aprila 2015. - 25. maja 2015.

Format Bannerja
Standard, 300x50; 320x50

Cilj kampanje:

Ko je temperatura plava, je temperatura prava!” Tako se je glasil njihov slogan, s katerim se je pričela kampanja spoznavanja oboževalcev z novo “Žujino” termo občutljivo ektiketo.
Sama etiketa-nalepka deluje po načelu COLD EDGE tehnologije, ki vsebuje termokromatske kristale, ki odsevajo svetlobo. Ta svetlobna lastnost ima zasluge za barvo nalepke, ki označuje kdaj je pivo ustrezno ohlajeno.

Kampanja je doživela velik uspeh tudi na digitalnih kanalih. Poseben poudarek je bil na uporabnikih mobilnih naprav, ki so preko ClickAttack mreže lahko izvedeli več o tej onovaciji na “Žujini” spletni strani.

Naroči kampanjo

Bi želeli takšno kampanjo?

Vam je všeč naše delo in bi želeli nekaj podobnega in hkrati drugačnega za svojo blagovno znamko? Kontaktirajte nas in ustvarimo zastavljene cilje z obojestranskim zadovoljstvom!

Oglasite se nam

Naši zadovoljni naročniki

Kontakt

ClickAttack
Trg republike 3
1000 Ljubljana, Slovenia
Telefon:+386 1 3206 282
Email: info.si@clickattack.com

Izvejte več